۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸

تجمع روحانیون و طلاب خوزستان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها 

تجمع روحانیون و طلاب خوزستان در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها 

اهواز - روحانیون وطلاب حوزه های علمیه استان خوزستان با برپایی تجمع جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم لبنان ظهر امروز چهارشنبه (چهارم مهرماه) روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در شهرهای مختلف خوزستان با بر پایی تجمع این جنایات را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار توقف جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و محکومیت این اقدامات ددمنشانه از سوی مجامع بین المللی شد.

مراسم محکومیت حملات رژیم صهیونیستی در لبنان با حضور روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه اهواز در مسجد اعظم مدرسه امام خمینی برگزار شد.زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در این مراسم گفت: ما اعلام می‌کنیم که هرگز دست از نصرت و یاری برادران عزیز خود در فلسطین و لبنان بر نمی‌داریم. چراکه پیوند تنگاتنگی با این ملت‌ها داریم و به موقع و زمانی که وقت آن فرا برسد، این را در عمل نشان خواهیم داد.

آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: از راس حزب الله لبنان، یعنی سید حسن نصرالله تمجید و تجلیل می کنیم چراکه وجود ایشان برای جهان اسلام مایه خیر و برکت است و با سرپرستی ایشان لبنان در این جنگ نابرابر پیروز خواهد شد. با عنایت مقام معظم رهبری پیروزی حتمی است.

کد خبر 6236576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha